20 sept. 2011

Despre cum ne fura Orange cand nu ne fura altfel.

Deci da, surprinzător, Orange ne fură! Şi nu pe şest, când nu ne uităm sau când suntem plecaţi de langă buzunar. Nu! Ei ne privesc în ochi, în timp ce mâna deloc fină ne sapă grosolan în buzunar încercând să ghicească bancnota mai mare! Să nu ma lungesc inutil... Am o cartela PrePay. Ceea ce ştiam, pentru că scria peste tot, era că reactivarea opţiunii se face pe 16 ale lunii. Adică undeva pe 15 încărcam 5 E, pt ca pe 16 dimineaţa reactivarea să aterizeze uşor şi să găsească aceasta sumă asteptând cuminte. Toate bune! Dar să revenim asupra serii de 15, pentru a afla ce nu ştiam! Nu ştiam că la orele 00:00, luna de fapt se încheie iar opţiunea se activează la 5 dimineaţa. Aşa că încărcând cartela pe 15 seara, dacă îndrăzneşti să dai vre-un telefon între 00:00 şi 05:00, consumi din cei 5 euro, drept pt care reactivarea nu se produce, iar tu îţi vorbesti linistit banii până când foarte curand, poate chiar a doua zi, esti şocat că ţi se cere să încarci, din nou, cartela! Am zis "ba nu se poate, voi greşiţi! (sigur pe mine) pentru că eu mai aveam 1000 de minute pe 15 seara, aşa că e clar (parerea mea) că am vorbit din ele în seara aia!!". Şi-atunci un angajat Orange m-a luminat! Ca şi în poveştile cu zâne, mi-a spus el, pe 15 seara la 23:59 cineva se pregăteţte, iar la 00:00 face un semn discret din cot şi tot ce credeai tu ca ai... dispare! Adica nu mai ai minute, nu mai ai sms-uri, nu mai ai nimic! Aşa că suni, consumi, reactivare nu, iar cei 5 E zboara la Portocala! Acum chiar ca le-am simtit mainile la mine in buzunar, drept pentru care le-am spus "bine dar asta e furt calificat, hoţie!!". Şi mi s-a spus ca acesta este protocolul Portocalei pentru cartelele PrePay! În traducere liberă, "păi aşa vă furam noi pe voi"! Deşi nu e chiar stilul meu, le-am zis "SĂ MA PIS PE CARTELA VOASTRA DE HOŢI!" Îmi pare rău că nu le-am zis şi "HUUOOO!!" Nu o mai încarc, mai pot fi sunat pe nr de Orange până îşi dă duhul. Sugerez tinerilor posesori de cartela PrePay multă atenţie!
by Florin Toth

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu