17 mar. 2011

IMI PLACE ROMANIA SAU NU? (opiniile unor copii de clasa a VII –a din Bucuresti)

1.[...] Ceea ce in Romania lasa de dorit, din punctul meu de vedere: se fura pe fata; gunoaiele mai sa ne intre in case! Noi suntem de vina pentru ca nu facem ceva in aceasta privinta....
Dar Romania are si ea partile sale bune...eu ii sunt recunoascatoare pentru ca aici m-am nascut, aici am crescut alaturi de familia mea minunata chiar daca ea incepe sa se destrame cam repede.[...]

2 .[...] Mie imi place sa stau in Romania pentru ca este o tara frumoasa.[...]Ceea ce nu imi place aici este faptul ca unii oameni  sunt rai si se poarta urat cu ceilalti. De asemenea, nu imi place ca unele zone ale tarii sunt mizerabile...tot din cauza oamenilor rai. Dar daca majoritatea oamenilor s-ar stradui sa fie macat un pic mai buni si mai politicosi incetul cu incetul Romania ar putea fi o tara chiar foarte speciala si frumoasa.

3. Mie imi place Romania mai mult decat orice alta tara:in mediul rural inca se mai respecta traditiile;  sunt oameni care respecta indeajuns incat sa fie respectati; romanii stiu sa se distreze. Cat priveste partile proaste ale Romaniei, pot enumera: sunt multi oameni care se cred superiori chiar daca nu sunt; multa muzica de prost gust pe care multi o asculta; o mare parte a populatiei nu isi ia munca in serios; sunt prea multi oameni care nu au nimic si nu primesc nici un ajutor.

4. [..] Nu imi place sa locuiesc in Romania, fiindca Basescu e presedinte si nu face nimic pentru tara.

5. [...] Nu imi place in Romania din cauza: conditiei spitalelor de aici, prezenta chinezilor in Bucuresti, faptul ca se fura foarte mult [....] presedintelui tarii care profita ca este la putere si  pe care nu il intereseaza oamenii simpli.

6. [...] La noi, in Romania, Mare Neagra este murdara (plaja murdara, gunoaie in nisip); la munte, oamenii care se duc la iarba verde in paduri nu isi strang ambalajele, sticlele – din vina acestor obicieiuri tara noastra nu este prea des vizitata de turistii din alte tari. As vrea ca la noi in tara sa existe: mai  multe locuri de munca;  mai multa siguranta in scoala, pe strada; sa existe mai multe si mai bune autostrazi. Mi-as dori o tara mai buna.

7. [...] In Romania este multa rautate si nu e liniste deloc. De aceea nu as vrea sa locuiesc aici (mai ales cu criza asta economica).[...]Totusi Romania are si ea o parte buna: parcuri, teatre, muzee, etc....de aceea mi-ar fi foarte dor de tara mea daca plec.

8. Nu as sta in Romania pentru ca e o tara cam jegoasa, plina de gunoaie. Presedintele nu stie ce face. Tara e in criza.

9. Nu vreau sa traiesc in alta tara. Imi place Romania pentru ca este tara mea natala. Are cateva muzee, baruri, restaurante, etc. Aici am o gramada de prieteni, verisori, unchi, matusi, etc.

10. [...] N-as locui in Romania deoarece: sunt nebuni la tot pasul; sunt tigani, cu care nu te prea poti intelege nici daca ii rogi – ei fac mult mai rau; majoritatea persoanelor mai mult fura sau cersesc decat sa aiba, un servici (stau pe strada); oamenii se bat fara  motiv oriunde si oricand; sunt o gramada de traficanti.

11. Romania a devenit de curand Rromania. In guvern avem anarhisti, parveniti si mosi libidinosi, egoisti care au chef de vacante exclusiviste cand tara are datorii. Romania este ..... (asa cum este) din cauza unor oameni nesimtiti.

12. [...] In Romania toata lumea te jicneste, te injura, te fura, te violeaza si te omoara chiar pentru un bun. In fiecare dimineata m-a trezesc cu gandul ca guvernul nu ne-a luat inca casa pentru a-si lua ei un televizor. [..] Romania este aproape ultima tara din  Europa [...], iar Bucurestiul este o capitala mizerabila, cu o gramada de tigani, cersetori care asteapta sa iti ia gatul sau banii. [...]Pe litoralul romanesc sunt numai gunoaie pe jos, marea este extrem de murdara si vin foarte putini turisti straini. In Romania este un comert scazut iar agricultura, cu timpul, o sa dispara de tot. Populatia Romaniei pleaca incetul cu incetul in alte tari. [...] Un singur lucru are Romania in plus fata de celelte state Europene: fete frumoase si destepte. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu